Co je pro vás štěstí?


Štěstí jsou pro mě přítel, rodina, přátelé, spánek, koníčky, zdraví, jídlo, věci a svoboda. Zajímalo mě, co je štěstí pro vás, a proto jsem se vás na to na Instagramu zeptala. Přišlo mi velké množství odpovědí, což jsem opravdu nečekala. Do příspěvku jsem jich ale vybrala jen pár a vy si je teď můžete přečíst.

Co je pro vás štěstí?

„Když se do někoho trefím mečem v Kingdom Come Deliverence.“ @jpepa_krab

„Jsou to chvíle strávené s rodinou s přáteli. Nejspíš to zní jako klišé, ale nic víc ke štěstí nepotřebuju.“ @schmidtovamichaela

„Když jsme já a má rodina zdraví. Když mám před sebou výborné jídlo. Když jsem s přáteli.“ @petra.dubska7

„Jsou to moje rodina a přátelé.“ @aludnev_x

„Můj přítel - to, že s ním můžu trávit čas a že s ním zažívám nejkrásnější chvíle. Vždy mě podrží, když to potřebuju.“ @adriana1911

„Být sama sebou s tím, koho miluju a vědět, že i on mě takovou bez výhrad miluje.“ @monchichi37

„Užívat si každý zázrak v životě, mít rodinu a přítele a dělat věci, které mi dělají radost.“ @klarusb

„Štěstí je pro mě mít ráda samu sebe.“ @_petrekova.eliska_

„Jídlo, seriál a peřina - jsem tak líný!“ @hskvdljp

„Řekla bych, že můj přítel, ale jelikož přítele nemám, tak je to můj pes.“ @weruu.z

„Když mám 1% a najdu nabíječku.“ @eliskamalkova

„Je to pro mě svoboda. To, že můžu jet kam chci, mít svůj vlastní názor, volit koho chci, věřit v co chci, je pro mě prioritní. Řekla bych, že se náhled na štěstí s věkem mění, ale součástí jeho definice pro mě vždy bude moje rodina a svoboda.“ @_catherinewonders_

„Definice mého štěstí je se každé ráno probudit do nového dne a bojovat pro svoje sny více než předchozí den.“ @kamca_selep

„Když vidím, že lidi okolo mě mají nefalšovaný úsměv na tváři.“ @tresnicka_
„Být s přáteli, které beru jako svoji rodinu a umí mě podržet a zlepšit i náladu.“ @teri.vaclavikova__

„Dobrý pocit z vlastní produktivity a viditelného osobního rozvoje.“ @maryyje

„Pro mě je štěstí, když mám u sebe lidi, kteří mě mají rádi.“ @black_rroses

„Když najdu někoho stejně bláznivého, jako jsem já.“ @natka._.natynka

„Štěstí pro mě znamená pocit, když se něco krásného stane. Někdo mi daruje něco, co si přeju, nebo mě jen tak obejme. Bez štěstí by byl svět nudný.“ @citaty_sad_deprese

„Možná to bude znít zvláštně, ale štěstí pro mě je, když jsou šťastní lidé, které mám rád. Díky mé empatické povaze jsem schopen se vcítit do ostatních a pomoct jim od problémů. Ať už se jedná o to, že jsou šťastní, protože jim pomůžu, nebo prostě díky nějaké drobnosti, jsem za to rád.“ @markostal

Co je pro vás štěstí?

1 comment

  1. Pro mě je štěstí to, že se každé ráno probudím, mám zdravou a spokojenou rodinu, měla jsem skvělou a hodně dobře placenou práci a nyní čekáme miminko..

    ReplyDelete