Módní trendy


Při prohlížení e-shopů jsem našla pár podobných kousků a usoudila, že to asi budou další módní trendy. Napadlo mě je shromáždit na jedno místo a něco o nich napsat. Na nějaké mám pozitivní názor a na nějaké naopak ne. Budu velmi ráda, když se v komentářích podělíte o svůj názor.

Žinylka. Svetr ze žinylky nosil v dětství snad každý z nás, a proto jsem měla radost, když jsem ho opět uviděla v obchodech.


Třpytky. Třpytky jsem v poslední době viděla na ponožkách, na kabelkách, na kraťasech apod. Sice vypadají hezky, ale jsou dost nepraktické - škrábou a opadávají.


Dětské potisky. Tričko, které vidíte na obrázku, jsem si dokonce chtěla objednat, ale skoro všechny velikosti byly vyprodané, což už o něčem vypovídá.


Křivák s kožíškem. Zatím všechny trendy chválím a tento křivák s kožíškem není výjimkou. Líbí se mi už jen díky jeho praktičnosti, protože určitě zahřeje.


Ozdoby. Ozdoby jsem neviděla pouze na botách, ale i na mikinách, na džínách, na kabelkách apod. Sice by mohly časem opadávat, ale opravdu se mi líbí.



Výšivky. Výšivky se drží zuby nehty a stále mají své místo v módních trendech a já musím uznat, že mě nepřestaly bavit.


Džíny v dvoubarevném provedení. Džíny v dvoubarevném provedení jsem viděla na Grace VanderWall. Potom jsem si jich začala více všímat a usoudila jsem, že je to jeden z dalších módních trendů. Líbí se mi.


Chlupatý svetr.
U chlupatého svetr bych měla opět vyzdvihnout jeho praktičnost, protože určitě zahřeje.



Boty s velkými tkaničkami. Tento módní trend se mi také nelíbí. Boty s velkými tkaničkami pak vypadají jako boty pro panenky.


Květy.
Květy patří k mým nejoblíbenějším vzorům, takže jsem za tento trend rozhodně ráda.


Espadrilky.
Espadrilky jsou slušivý typ bot, ale mimo to jsou také nepohodlné. Mohla bych doporučit spíše boty značky TOMS, které jsou pohodlné a i pro dobrou věc.


Zkrácené džíny. Tento módní trend mě upřímně štve, jelikož je skoro až nemožné najít v obchodě jiné džíny než ty zkrácené.


Vesmír. Vesmír není pouze trendem v módě, ale už je brán i jako životní styl. Pokud bych ale měla mluvit jen o módě, tak se mi tento trend opravdu líbí. (Proti životnímu stylu také nic nemám a ráda o něm sleduji videa.)


Puntíky. Puntíky také patří k mým oblíbeným vzorům a jsou rozhodně nesmrtelnou klasikou, takže koupí oblečení s puntíky nic nezkazíte.


Průsvitné vzorované ponožky. Já osobně nemám zrovna silonky v lásce a myslím si, že tyto ponožky budou z podobného materiálu, což může být dost nepraktické.


Znak tvaru V. Znak ve tvaru V jsem viděla už na tričkách a na mikinách. Je to docela retro, že? Proti tomuto módnímu trendu nic nemám.


NASA.
Moc jsem nepochopila, proč by někdo nosil na tričku, na mikině, na bundě apod. nápis NASA. Pro podporu amerického kosmického programu to určitě nebude. Tomuhle módnímu trendu dávám palec dolů.



Včela. Myslím, že se tento módní trend bude nosit hlavně v létě. Včelu jsem viděla hlavně na doplňcích a na botách. Je to roztomilé.


Nike Air Max 95. Na tento typ bot řeknu jedno slovo: „Příšerné!“ Upřímně bych si v nich připadala jako Mickey Mouse.


Jaké trendy se vám líbí a které naopak ne?

10 comments

  1. Nenavidím módu zkrácených džínů -_- .. mám skoro 180cm a v zimě umírám. Ani vysoké ponožky nepomůžou, protože i ty jsou krátké. Leda tak podkolenky. Pro mě jsou krátké džíny jak 3/4 kalhoty. Nebaví mě.
    Prosím výrobce o pochopení vysokých lidí :DD.. hlavně v zimě -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkoušela ses koukat například na Asos do sekce Tall? :) Je tam velký výběr džínů pro vysoké.

      Delete
  2. křiváky a třpytky naprosto zbožňuju! ale třpytivé ponožky bych si rozhodně nekoupila. a vůbec se mi nelíbí ty dvojbarevné džíny nebo tričko s dětským potiskem, mám radši jednoduchost :/, ale třeba ještě takovému trendu podlehnu :D.

    ReplyDelete
  3. Já miluju žinylku :D jinak ty nike boty jsou vážně příšerný :D

    www.terripeterk.com

    ReplyDelete
  4. Nelíbí se mi ty Air maxy, silonkové ponožky podle mě budou nepraktické a oblečení s Nasa taky nemusím nutně mít. Jinak se mi moc líbí kříváky s kožešinou, květinový vzor miluji a chlupaté svetry ráda oblékám v toto období.

    Terezah-style

    ReplyDelete
  5. Myslím si, že některé trendy už s námi jdou opravdu delší dobu - například právě ty výšivky nebo ty křiváky. Což asi není úplně špatně. Já se poslední dobou trendům spíš vyhýbám - jednak proto, že už tolik nenakupuju v normálních řetězcích, ale taky protože, že můj šatník je převážně černá, bílá a šedá. :D
    Kout světa

    ReplyDelete
  6. Ty průsvitné ponožky jsou fakt divné :D Některé trendy jsou super, třeba výšivky se mi hrozně líbí nebo křiváky. Ale na trendy si moc nepotrpím :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. V poslední době nějak moc nedám na trendy a kupuji si hlavně to, co mě baví nějakým způsobem a co mi přijde fér i vůči přírodě. Takže teď mě hodně baví udržitelná móda a to i přesto, že to není zrovna móda, nebo respektive módní styl, který by nějakým způsobem stanovoval trendy. :)

    ReplyDelete
  8. Nikdy jsem teda trendy moc neřešila a vystačila si s oblečením z velkoobchod textil. Jako koupím si občas něco pěkného a udělám si radost. Naposledy třeba kabát, který byl vysoko nad mým rozpočtem a fakt jsem z toho měla 14 dní docela depku. Ale abych si hlídala trendy, jestli to můžu nosit nebo ne? Tak to fakt ne.

    ReplyDelete