Haul za leden


Leden je období slev, takže jsem si pár věcí pořídit musela. Měla jsem sice nutkání si toho pořídit více, ale zeptala jsem se sama sebe: „Opravdu to potřebuji?“ Odpověď je vám určitě jasná.

U Nicole z A Cup Of Style jsem v outfitu viděla kotníkové boty, do kterých jsem se zamilovala na první pohled. O pár dní později jsem je našla na Zoot s 50% slevou. Pokud hledáte pohodlné boty, tak vám značku Ojju můžu vřele doporučit. (Ojju, 949 Kč)

Potřebovala jsem tašku, do které se vejde formát A4.
V období slev jsem zapátrala na stránky Reserved a objevila tam šedou tašku typu city. (Reserved, 299 Kč)
Měla jsem nutkání moji skromnou sbírku šperků rozšířit, a tak jsem si pořídila náušnice (Kingsley Ryan, €8) a náhrdelník (Asos, €9).

Jediné, co v létě nosím, jsou šaty. Při naštvání na zimu jsem si ze slev nějaké pořídila. Zbožňuji květinové vzory, takže vám musí být jasné, proč jsem si zrovna tyhle koupila. (Asos, €14)

Mimo šatů s květinovým vzorem jsem si ještě objednala obyčejné tmavě modré, které si pravděpodobně vezmu na svatbu mého strýce. Pokud vám přijdou nevhodné, tak jste na omylu - nevěsta bude mít místo lodiček žabky. (Boohoo, €6)

Z Urbanlux byli tak hodní a nabídli mi na moji vysněnou kabelku Alaya 40% slevu. Neváhala jsem ani vteřinu a kabelku si ihned objednala. (Matt&Nat, 1914 Kč)






Co jste si v lednu pořídili vy?

7 comments

  1. Kabelky jsou božské, stejně tak i boty, úplně jsem se do nich zamilovala ♥

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Krásné kousky a to lesní prostředí, to je boží <3

    já chci POEzii

    ReplyDelete
  3. Žlté šaty sú krásne! Na jar budú prekrásne!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  4. Musím ocenit tvé fotky, jsou focené v opravdu krásném prostředí a nádherně podtrhují všechny ty krásné věci, které sis pořídila. Upřímně nejvíce mě dostaly ty kabelky. Sama mám pro ně slabost a když už se ptáš, co jsem si pořídila já, tak musím jít s pravdou ven - byl to rozkošný kožený vínový batůžek, který od té doby nemohu pustit z ruky. Byla jsem šťastná, že jsem ho našla za vážně příznivou cenu na těhle stránkách -> http://moveup-fashion.cz/cs/61-batohy. Určitě pokud budeš chtít se tam mrkni. Myslím si, že se u nich nákup za tu cenu a kvalitu vyplatí. :)
    Jinak krásný článek, už se těším na další!;)

    ReplyDelete
  5. Díky za odkaz, ještě jsem tam koukala na tyhle . Tyhle se mi moc líbily. Je to moc pěkný obchod. :)

    ReplyDelete