Haul za listopad


V listopadu jsem si spíše šetřila na Black Friday a na vánoční dárky, takže jsem skoro vůbec nenakupovala. Ukážu vám tedy jen dvě věci, tak doufám, že nebudete smutní. Příští měsíc vám to díky Black Friday vynahradím, nebojte se.

Dlouho jsem si chtěla pořídit gumáky, které budou vypadat spíše jako chelsea boty. Když jsem tyto viděla na Asosu, tak jsem si je ihned vložila do košíku, byly totiž poslední v mé velikosti. Nosím je opravdu často, ale musím sem napsat jejich velké mínus - po jejich sundání mám vždy mokrou ponožku. Je to určitě tou gumou, ale před koupí mě opravdu nenapadlo, že se mi v tom noha bude tak moc potit. (Aldo, £35)


Asi už víte, že ke každému páru bot si kupuji jednu kabelku/tašku/batoh, nevím proč to dělám, ale zatím to tak funguje, jelikož toho nemám tolik. K botám na předešlé fotce jsem si koupila tuhle malou. Malé kabelky mám dost v oblibě, a to se do nich skoro nic nevejde. (Asos, £12)


D-sport

Jedná se o e-shop, který prodává populární značky Nike, Adidas, Jordan, Puma, Vans, Converse, Under Armour apod. Zaměření e-shopu je především na boty, ale nabízí také textil a doplňky.

Kromě velkého výběru bot, textilu a doplňků D-sport extra prodloužil dobu na vrácení. Jakékoliv zboží, které nakoupíte na e-shopu od 1. 11. 2017 můžete bez udání důvodu vrátit klidně až 31. 1. 2018. Nemusíte se tak bát, jestli se váš dárek bude líbit nebo jestli bude sedět.

Na e-shopu probíhají slevy, a to je na vánoční dárky jako dělané. Pro nadšené sportovce doporučuji se podívat na sportovní oblečení (bunda, kalhoty nebo sportovní podprsenka). Také si myslím, že snad všechny potěší boty značek Nike, Adidas, Puma apod. Pro nadšence do míčových her má D-sport velký výběr míčů a fotbalových doplňků. Na e-shopu také najdete batohy, peněženky a tašky. Na D-sport si určitě každý přijde na své.

E-shop mi také poskytl unikátní slevový kód MICHAELA10, při jehož použití získáte 10% slevu na celý sortiment a je platný až do Štědrého dne.






Zaujalo vás něco z tohoto haulu? Co jste si v listopadu pořídili vy?

4 comments

  1. Tak ta kabelka je fakt krásná :) jednoduchá, ale přesto zajímavá :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  2. Kabelka je krásná a boty taky vypadají super :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Kabelka aj topánočky sú krásne!!!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete