Haul za prosinec


V prosinci jsem tolik nenakupovala, protože jsem spíše utrácela za vánoční dárky. To mi ale nevadí. Vím, že udělaly radost. Mamku dokonce rozbrečely - dostala kabelku od Desigual a výlet do Slovinska. Co jsem ale potřebovala, byly čepice a rukavice, a ty v článku uvidíte.

Čelenku jsem si zkoušela ve Forever 21 a usoudila jsem, že mi sluší, ale 250 Kč mi za takovou věc přijde dost, když více nosím čepice. Pak jsem jednu viděla na Asos ve slevě, takže jsem si ji hned vložila do košíku. (Asos, €5)
Jak už jsem psala, tak čepice nosím více než čelenky, a proto jich mám tolik. Moje nejoblíbenější jsou ty infantilní, takže jsem si objednala rovnou dvě s bambulí - červenou (Asos, €9) a béžovou (Pull&Bear, €10).

Rukavice jsem neměla ani jedny, takže jsem je stále cpala do kapes, ale stejně to nepomáhalo. Nakonec jsem si vybrala šedé rukavice (Stitch & Pieces, €16) a růžové palčáky (Asos, €9).



Co jste si v prosinci pořídili vy?

13 comments

  1. Já jsem si toho během prosince taky moc nekoupila, akorát minulý týden v Primarku jsem si pořídila zásobu punčoch :D A doteď lituju, že jsem si nekoupila i nějakou čepici a rukavice, hodily by se mi :D

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Když není velká zima, tak čelenky nosím moc ráda. Taky jsem si nakoupila spousty rukavic, protože mi žádné dlouho nevydrží a hned se roztrhají. Čepice mám zase nejraději ty s obrovsky chlupatou bambulí. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  3. Čelenku jsem si objednala z Ebay, tak jsem zvědavá jak mi bude slušet :) Jestli jí vůbec unosím..

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Ty rukavice jsou moc hezké. Já jsem za prosinec taky pořizovala především vánoční dárky, ale dnes vyražím na povánoční slevy a něco málo jsem si objednala na zootu, tak se těším! :D

    Můj malý sen

    ReplyDelete
  5. Já jsem si taky pořídila čepici, čelenky nenosím. O rukavicích taky uvažuji, tak třeba zkusím štěstí teď ve slevách. Ta červená čapka, je pěkná.

    Terezah-style

    ReplyDelete
  6. Mám to přesně jako ty ;) Všechno jsem utrácela za dárky ostatním. I přesto jsme si také koupila čepici na zimu, protože čepic není nikdy dost a já nesnáším zmrzlé uši :D Mám ráda čepice, o čelenkách si myslím, že mi tolik nesluší, ale stejně mě nejvíce zaujala právě čelenka. Nádherná. Doufám, že se objeví na tvých fotkách na Instagramu. Hezký den ♥

    ReplyDelete
  7. Ja mám veľmi rada čelenky, ale na mne sa mi až tak veľmi nepáčia. Neviem, mám jednu, ale hnevá ma, ako mi stále vyskakuje hore :D čiapky mám fakt rada. Tá červená sa mi veľmi páči :)

    ReplyDelete
  8. Já čepice ani čelenky nenosím, nemám ráda připlácané vlasy na hlavě :D Ale rukavice, bez těch se neobejdu :) ty šedé vypadají super :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. ja som si stihla vo výpredaji kúpiť až príliš veľa vecí haha
    Ivana xx

    ReplyDelete
  10. V prosinci jsem kupovala hlavně dárky, jak jinak.. Krásná čelenka! Tip na luxusní pánské kabáty: https://taxido.cz/31-luxusni-panske-kabaty/panske-kabaty

    ReplyDelete
  11. U nás to bylo v prosinci poměrně snadné. Vybírali jsme postýlky a postele, protože má manželka za čtrnáct dní termín, tak jsme to chtěli udělat zavčasu. Postýlky pro miminko a když jsme byli u toho a při tom jednom vybírání, tak jsme vybrali i novou manželkou postel pro nás, která je trochu nižší než ta současná, takže se z ní lépe slézá.

    ReplyDelete