Q&A


Napadlo mě takhle těsně před Vánoci vydat poslední článek z vánoční série, a to Q&A s vánoční tématikou. Na otázky jsem se vás ptala na Instagramu a po půl hodině jsem příspěvek musela smazat, protože mi přišlo takové množství otázek, že bych na ně musela odpovídat do Štědrého dne.

„Jaký nejhorší dárek jsi dala nebo dostala?“

Často slýchávám názor, že všechny dárky potěší. Potěšil by vás použitý elektrický sušák na ručníky? Mě taky nepotěšil. Byl to dárek od bývalého přítele mé mamky. Ta od něj dostala obrázek se dvěma jahodami ve tvaru srdce od prachu. (Jeho bývalá manželka se za svobodna jmenovala Jahodová.)

„Máš nějakou vtipnou vánoční historku?“

Když jsem byla malá, tak mi mamka při koukání se z okna vysvětlovala, že Ježíšek jezdí na saních. (V mých představách vypadal jako Santa Claus.) Za nedlouho od mamky následovala otázka: „Víš, jak se jmenují zvířata, která tahají sáně?“ Já neváhala ani vteřinu a bleskově odpověděla: „Pakoně!“

„Jaké je Tvé nejoblíbenější vánoční cukroví?“

Mé nejoblíbenější vánoční cukroví jsou perníčky, linecké cukroví a vosí hnízda.

„Jaký dárek jsi si vždy přála a nikdy nedostala?“

Každý rok jsem si přála štěně a nikdy ho nedostala. Už ale plánuji, že si ho vezmu z útulku společně s koťátkem, až budu mít vlastní bydlení se zahradou.

„Jaká je Tvoje nejoblíbenější vánoční písnička?“

Má nejoblíbenější je Půlnoční od Václava Neckáře.

„Máš vánoční náladu?“

Vánoční náladu jsem měla asi před měsícem, ale nějak se vytratila.

„Myslíš si, že v dnešní době jsou Vánoce pouze o dárcích?“

Nemyslím si to, určitě existují rodiny, které to tak mají, ale pak také ty, které ne. Je ale pravda, že Vánoce jsou na prvním místě, co se týče komerce svátků, rodiče si na dárky pro své děti berou půjčky a pošta nestíhá.

„Jsi na Štědrý den s Adamem?“

Adam je se svou rodinou a já také, takže spolu nejsme. Většinou ale přijede 26. 12. - na mé narozeniny a před Silvestrem spolu odjíždíme zase k němu.

„Proč podle Tebe lidé slaví narození někoho, v koho nevěří?“

Myslím si, že z náboženské tradice postupně přešly Vánoce spíše do tradice rodinné.

„Jaký máš názor na Santa Clause v Česku?“

Názor mám takový, že když někomu více vyhovuje Santa Claus, tak ať si s ním klidně zdobí dům a svým způsobem v něj věří. Je mi upřímně jedno, čemu dávají přednost ostatní.

„Kdy začínáš nakupovat vánoční dárky?“

Nerada vše nechávám na poslední chvíli, takže dárky začínám nakupovat na přelomu listopadu a prosince.
„Máš radši kapra nebo řízek?“

Nikdy jsem kapra ani neochutnala, takže rozhodně řízek.


Prozradíte mi něco o sobě vy?

2 comments

  1. Super článek! Já osobně se nemůžu dočkat Vánoc, ale jsem ten typ člověka, co nakupuje dárky na poslední chvíli. Právě teď jsem v obchodním centru :D

    https://muj-maly-sen.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Krásný článek :) já se na Vánoce vždy těším, konečně si odpočinu od toho stresu a učení :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete