Kosmetický wishlist


Už je to delší doba od vydání posledního článku Kosmetický wishlist, a tak jsem si řekla, že bych mohla vydat nový. Moje velké přání je naučit se líčit, a tak si to asi napíšu k novoročním předsevzetím. Doma mám z dekorativní kosmetiky pouze štětce a řasenku, tak se nelekejte, že je ve wishlistu toho tolik.

Jelikož nechci používat tekutý make-up, ale moje pleť je dost mastná, tak budu potřebovat alespoň pudr. Podle recenzí jsem vybrala tento neviditelný od theBalm Sexy Mama. Upřímně jsem viděla dost neviditelných pudrů, které se odstínem hodily spíše na pomeranč, tak doufám, že u tohoto tomu tak nebude.

Ráda koukám na videa o make-upu a tvářenku od Nars Orgasm má snad každá beauty youtuberka, takže ji musím mít taky. Opravdu doufám, že make-upu nepropadnu a mimo oblečení budu utrácet i za něj, ale myslím si, že jsem v tom docela rozumná.

Svíčky od Yankee Candle jsou mým materiálním snem už dlouho. Možná bych ale dala přednost aromatické lampě nebo svícnu na votivní svíčku před klasickou Yankee Candle svíčkou za 589 Kč.

Prý je i rozjasňovač důležitý. V minulém příspěvku jsem psala o mé pleti jakožto o disko kouli, takže ho nebudu muset používat tolik. Rozjasňovač se mi zalíbil od theBalm Mary.

Dochází mi antibakteriální gel od Bath & Body Works, a tak jsem se rozhodla, že bych si měla udělat zásobu antibakterialních gelů. Když teď každý den dojíždím do Prahy, tak je jejich spotřeba opravdu vysoká.

Štětce na oči a cestovní sadu už mám, chybí mi ale ještě ty na tvář, proto mě zaujala tato sada od Real Techniques, která obsahuje štětec na korekce, štětec na make-up, štětec na detaily, štětec na tvářenku a pouzdro.

Mimo antibakteriálního gelu mi dochází i balzám na rty od Carmex, který je ze všech balzámů na rty můj nejoblíbenější a už si bez něj nedokážu představit život.

Když jsem se líčila, tak mi snad všechny linky zaschly do měsíce, a to jsem je moc nepoužívala. Od mamky mám v hlavě zafixováno - čím dražší, tím lepší. Je pravda, že se nám to už několikrát nevyplatilo, ale stejně se z toho nepoučíme, a proto sem si vybrala tyto linky od theBalm Schwining.

Co je na vašem kosmetickém wishlistu?

6 comments

  1. Super wishlist :) na svém mám hoodně podobné věci.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  2. Carmex a štetce od RT mám aj ja na svojom wishliste! A lícenka od Nars-u je nádherná!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  3. Yankee Candles. Kapitola sama o sobě. Je to paráda, ale pěkně drahá, hlavně pro člověka, kterému by to nejspíš shořelo za den. Jsem člověk, který má svíčku zapálenou v jednom kuse :D U linek s "Čím dražší, tím lepší" až tak úplně nesoulasím. Já osobně mám už rok a půl linky fixové linky od MS. Upřímně jsem se jich torhcu bála, ale dokreslovat mi začali až teď a vím, že si pro ně půjdu znovu.

    Juno

    ReplyDelete
  4. Krásný wishlist, od The Balm bych si taky něco ráda pořídila :) od Yankee Candle mám ráda vosky, vydrží mi vždy dlouho a pěkně provoní pokoj, ale i svíčka by mě moc potěšila :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Ten pudr od theBalm mám a je naprosto úžasný, nikdy jsem neměla lepší:D Jinak svíčky od Yankee Candle taky miluju....a tvářenka od Nars...to je můj sen:D
    Windy pink style

    ReplyDelete
  6. Svíčky miluju, ale ty od Yankee Candle jsem ještě nezkoušela. :)
    Find joy in the ordinary

    ReplyDelete