Moje péče o pleť


Před pár měsíci jsem vydala článek Moje péče o vlasy, po kterém byl docela žádaný obdobný článek s mojí péčí o pleť. Rozhodla jsem se ho tedy nafotit a napsat teď. Produktů na pleť používám o dost méně v porovnání s mými produkty na vlasy a všechny je najdete zde.

Na začátek bych měla napsat, že největší vliv na vaší pleť mají geny a strava. Až na posledním místě jsou produkty, které používáte. Moje pleť je smíšená až mastná a nemá sklon k akné. V létě vypadám jako disko koule, a to si ani nemusím dávat rozjasňovač - toť vše k mé pleti.

Na odličování pleti používám čisticí gel a micelární vodu pro smíšenou a mastnou pleť řady Sébium. Přijde mi, že ta největší balení vydrží navěky, i když je používám každý den. Po použití těchto dvou produktů nanesu na pleť krém ze stejné řady. Tento postup opakuji každý den. Rty si mažu balzámem na rty v kelímkuZatím nic, co jsem vyzkoušela, nepředčilo Carmex - ani EOS, ani Labello. Jednou až dvakrát za týden si obličej vyčistím peelingem a na pleť si dám plátýnkovou masku - to ale nepraktikuji běžně, jelikož plátýnkové masky nejsou nejlevnější.


Jak se staráte o svou pleť vy? Máte nějakou osvědčenou kosmetiku v péči o pleť?

3 comments

  1. Super článek! Já se o svou pleť starám tak nějak podobně jako ty :) Hlavní je pro mě odličování a sem tam používám peeling a masku :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Tuto radu chcem aj ja vyskúšať. Moja pleť je diskoguľa aj v zime tak dúfam že mo to trochu Pomôže d tou mastnotou.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  3. Sébium je fakt skvělá řada :) Kdysi jsem toho vyzkoušela dost a teď se k ní pomalu chci vrátit :) Tak jsem objednala krém AKN :)

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    ReplyDelete